Tuesday, June 14, 2016

Cara Buat Duit Raya Mudah

Cara Buat Duit Raya Mudah. Duit raya, memang seronok jika dapat duit raya. Tapi bila dah tak jadi kanak-kanak ni rasanya mimpi aje baru boleh dapat duit raya. Siapa nak bagi duit raya bila dah besar panjang. Nak kena bagi duit raya kat budak-budak adalah.

Cara Buat Duit Raya Mudah, buat duit raya 2016,
Cara Buat Duit Raya Mudah
Bila nak raya, antara perkara yang kita akan fikir tentang bajet raya adalah duit raya. Baju raya, kuih raya dan macam-macam benda untuk raya yang perlu difikirkan juga. Semua tu memerlukan bajat yang agak besar juga. Jika tahun lepas mungkin jumlahnya sikit. Ada kemungkinan tahun ni naik 'belanja duit raya' kita. Tahun ni mungkin baru kahwin, anak buah dan anak saudara, anak penakan, sepupu belah pasangan kita nak kena bagi juga. Belah kita sendiri pun nak kena stanby juga, banyak nak kena keluarkan bajetkan bila tiba musim raya?

Tapi tak apa, niat bagi sedekah sempena hari raya nanti. Sedekah tak akan kurangkan harta MALAH akan mendatangkan kekayaan kepada pemberinya lagi. Betul tak? Betul benda ni ada dalam fadilat sedekah. Jika kita nak kaya! kena rajinkan diri bagi sedekah. Duit raya ni salah satu kaedah untuk kita bersedekah.

Cara Buat Duit Raya Mudah
Oklah, berbalik kepada cara nak buat duit raya mudah ini. Jika anda ada masa boleh berniaga dibazar ramadhan. Tapi berniaga di bazar ramadan ni bagi yang tak ada kerja tetap oklah, tapi bagi yang dah ada kerja dan nak cari income bagi menambahkan pendapatan buat bekal raya nanti cara berniaga di bazar ni kurang sesuai.

Saya nak kongsikan cara mudah yang saya buat untuk menambahkan pendapatan sempena raya nanti. Saya buat kerja dari rumah di dalam Portal Jobdirumah semasa bulan puasa ni.

Kerja-kerja di dalam jobdirumah ni boleh dibuat dimana sahaja asalkan ada kemudahan internet. Masa-masa terluang sepanjang ramadan saya manfaatkan untuk buat kerja di dalam portal jobdirumah ni. Habis waktu pejabat sebelum balik saya buat sekejap sementara nak tunggu jalan lengang. Hari minggu jika tak kena mana-mana pun boleh buat juga.

Caranya mudah sahaja. Saya akan kongsikan buat yang berminat nak tambah pendapatan.

1) Mula-mula anda kena daftar dengan Jobdirumah dulu-->> Daftar Jobdirumah (klik sini)

2) Selepas daftar pihak jobdirumah akan bagi panduan bertulis dan panduan video kepada anda. Baca dan lihat panduan tersebut sampai faham.

3) Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email kekosongan kerja kepada anda di email pendaftaran yang anda buat tadi.

4) Lihat kerja yang sesuai dan yang anda mampu buat. Mohon kerja tersebut. Ini contoh kerja Jobdirumah. Anda boleh tengok.

5) Bila dah dapat kerja. Buat kerja tersebut dengan sebaiknya. Bagi 120% kesungguhan anda untuk buat kerja tersebut.

6) Dah siap, hantar kerja tadi dan anda akan diberikan BAYARAN / UPAH atas kerja yang anda buat tadi. Tahniah! anda berjaya menjana pendapatan secara online!

7) Mohon kerja baru bermula dari langkah 3-6 di atas balik.

P/S: Bagi anda yang baru nak cuba jobdirumah ni. Satu nasihat saya anda kena baca dan lihat betul-betul panduan yang jobdirumah bagi. Insyallah tak ada masalah untuk anda menjana pendapatan jika anda faham panduan langkah demi langkah yang pihak jobdirumah bagi. Boleh buat kerja ni secara part time aje.

oklah, bagi yang nak cuba cara buat duit raya mudah dengan jobdirumah ni. Langkah anda daftar dan join portal ini adalah tepat. Jobdirumahnya bukannya skim cepat kaya atau MLM dan sebagainya. Ianya adalah portal cari duit online yang membolehkan anda bekerja dari rumah.

Ianya juga didaftarkan dibawah Persatuan Usahawan Internet Malaysia.  Jadi kebolehpercayaan kepada portal ini adalah tinggi. Terima bayaran dalam USD perkara biasa dalam jobdirumah. Bila tukar ke ringgit malaysia boleh dapat berganda bayaranya.

Testimoni Pelanggan Jobdirumah
Berminat nak buat duit raya 2016 dengan jobdirumah? Anda boleh daftar dan dapatkan panduan jobdirumah di sini---> Daftar Jobdirumah (klik sini)

Selamat buat duit raya.Jom buat kerja!

4 comments:

  1. Kena rajinlah baru dpt imbuhannya
    Kalau asyik pasang niat tapi tak buat memang tak jadilah (kakaklah ni hihi...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah boleh cuba akak. Sambil bekerja boleh cari bekal duit raya. Nak cari duit raya mudah boleh cuba buat jobdirumah ni.

      Delete
  2. mudah2an rajinlah untuk dapat duit raya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah. Boleh cuba buat kerja dalam ni. Nak cari duit raya sebelum raya.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...