Wednesday, October 21, 2015

Jobdirumah Boleh Tampung Perbelanjaan Yang Meningkat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Jobdirumah Boleh Tampung Perbelanjaan Yang Meningkat
Betul ker macam tu, masa tu kawan saya Fakrul tanya saya apa yang saya buat sebab dia kata, nampak saya macam rileks aje dengan kos perbelanjaan yang semakin meningkat sejak dua menjak ni.

Memang tak dinafikan oleh sesiap sahaja. Yang nilai wang hari ini makin kecil nak dibandingkan dengan sebelum ini.

Masuk pasar bawa rm50 kecik aje. Jika dulu, rm50 dah boleh buat bekal satu minggu belanja. Jika sekarang, sekali masuk pasar dan habis rm50. Silap-silap kena topup lagi, betul tak?

Kawan baik tanya, nak tak nak saya cerita juga. Nak tolong kawan-kawan. Bila kita susah kawan tolong kita, bila dia susah kena tolong balik. Itulah adat berkawan kan. Saling tolong menolong.

Masa tu Fakrul ni rajin buat kerja part time lepas kerja di kedai 24jam. kadang-kadang balik lambat, esok nak kerja lagi. Kadang-kadang masuk pejabat mengantuk aje. Kasihan juga tengok dia. Saya pun cerita kat dia yang saya buat kerja dari rumah.

Caranya mudah aje, sertai Jobdirumah.Lepas tu mereka akan bagi panduan. Dari panduan tersebut kita ikut dan buat macam yang mereka ajarkan. Dah siap kerja boleh dapat duit hasil dari kerja kita buat tadi. Semuanya secara online.

Mudah bukan?

Ramai yang buat kerja dalam Portal Jobdirumah untuk tampung perbelanjaan sekarang ni. Hasil dari duit gaji tambah dengan buat kerja dalam jobdirumah saya rasa selesa sikit untuk bayar bil-bil bulanan yang perlu diperjelaskan.

Hati berbunga dapat hasil Jobdirumah..
Duit hasil jobdirumah biasanya saya buat bayar bil-bil dan rumah serta hutang-hutang belajar saya. Duit gaji saya simpan dan buat pelaburan sikit-sikit. Buat bekalan hari tua.

Alhamdulilah, Fakrul pun sekarang ni dah mula selesa dengan kerja dalam jobdirumah. Dia kata dah balik modal dan dapat UNTUNG banyak dengan buat kerja dalam jobdirumah. Sekarang ni dah tak buat part time lagi lepas kerja macam dulu. Datang kerja pun dah nampak ok. Alhamdulillah.

Jika anda nak buat jobdirumah juga, mulakan sekarang. Jangan tunggu sehingga peluang keemasan ini meninggalkan anda. Sertai Jobdirumah dan nikmati hasilnya.

Berminat nak dapat duit secara online, boleh daftar segera di sini-->> Daftar Jobdirumah

Jom buat kerja!

12 comments:

  1. tahniah bro..semoga terus berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh buat juga jobdirumah untuk tambah pendapatan Sarif.

      Delete
  2. Alhamdulilah.....rezeki Allah bagi, yg kita kena buat usaha untuk dapat rezeki. Saya belum betul betul yakin untuk join job dari rumah ni.....takut separuh jalan jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea. Tak apa, nanti rasa berminat boleh buat. Saya buat jobdirumah untuk tampung belanja yang rasa makin hari makin meningkat. Seronok bila dapat hasil dari jobdirumah.

      Delete
  3. Replies
    1. Terima kasih. Boleh cuba juga jobdirumah raihanah. Insyallah boleh membantu menambahkan pendapatan.

      Delete
  4. mcm best je kan.... nk try tp duk pkr boleh ke... tp kan ngn segala benda yg naik harga skrg nih... bole di pikirkan jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu KakNor. Sekarang ni semua belanja dah naik. Boleh cuba buat jobdirumah. Macam-macam kerja boleh buat. Boleh pilih mana yang rasa mampu unutk buat. Hasilnya kita yang akan dapat.

      Delete
  5. Salam singgah hari ni. Doakan yang baik2 aje for u. Tq sudi ke blog KA jg. Memang menarik, yng penting ada minat dan usaha kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama KA. Terima kasih juga sudi singgah sini. Ada masa nanti boleh buat jobdirumah juga.

      Delete
  6. kena adalah sampingan ni, skrg semua naik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Kena ada yang dapat tambah pendapatan. Kos hidup makin naik sekarang ni. Boleh cuba buat jobdirumah juga.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...