Tuesday, December 29, 2015

Jobdirumah Pengalaman Berjaya 2015

Assalamualikum dan Salam Sejahtera
Jobdirumah Pengalaman Berjaya 2015. Tahun 2015 tinggal tak berapa hari dah. Rasanya banyak kenangan manis dan kurang manis sepanjang tahun ini jika nak bercerita tentang jobdirumah. Oleh kerana blog ini saya buat khusus untuk berkongsi cerita hasil dari jobdirumah. Dan mungkin juga akan lari topik sikit-sikit. Tetapi konsep dan apa-apa perkara dalan blog ini saya lebihkan cara-cara perkongsian ilmu untuk saya dan kawan-kawan berusaha mencari pendapatan tambahan dengan bekerja dari rumah. Banyak pengalaman kejayaan sepanjang 2015 dengan jobdirumah ini.

Jobdirumah Pengalaman Berjaya 2015
Jobdirumah Pengalaman Berjaya 2015
Bagi yang dah ada kerja tetap. Boleh jadikan peluang kerja yang terdapat di dalam jobdirumah ini sebagai kerja sambilan atau kerja part time anda. Namun bagi yang tidak ada kerja tetap. Boleh diusahakan dari kerja-kerja yang terdapat di dalam portal jobdirumah ini sebagai kerja pertama anda untuk mencari duit bagi menampung perbelanjaan harian atau untuk membayar bil-bil bulanan anda.

Tak mustahil dari kerja di dalam portal jobdirumah ini ada antara kita yang boleh menambah duit tabungan dan simpanan mereka. Percaya atau tidak, mereka yang menjadikan portal kerja jobdirumah ini sebagai duit tabungan mereka. Jika tak ada, saya boleh mengaku orang tersebut adalah saya.

Hasil dari jobdirumah banyak saya gunakan untuk saya buat duit simpanan saya. Kadang-kadang saya juga buat hasil dari apa yang saya dapat dari jobdirumah ini untuk saya bayar hutang belajar saya. Yea hutang PTPTN. Saya pun orang biasa, bukan dari golongan yang berada, saya juga belajar di universiti dengan duit dari PTPTN juga sebelum ini. Jadi lepas belajar dan bekerja saya kena bayar balik hutang PTPTN untuk kegunaan 'adik-adik' saya pula.

Jobdirumah Pengalaman Berjaya 2015
Duit gaji kerja tetap, saya bahagikan juga untuk simpanan dan untuk perbelanjaan keluarga. Manakala duit hasil dari kerja jobdirumah saya juga buat simpanan dan buat bayar apa-apa yang perlu termasuk bil-bil dan hutang tabung PTPTN.

Alhamdulilah bila keadaan ekonomi yang tak menentu ni, saya fokuskan dengan kerja jobdirumah. Memang jika diikutkan sekarang, sejak GST dan kos kenaikan harga barang yang makin hari makin naik dan tak nampak gaya macam nak turun ni, saya buat kerja yang terdapat dalam jobdirumah untuk menampung mana-mana yang patut.

Jika dilihat dari bil-bil perbelanjaan bulan. Nampaknya GST dah makan RM200-RM300 juga setiap bulan. Jika dulu duit RM200-RM300 tu dapat saya gunakan untuk benda-benda lain. Sekarang dah kena bagi kat GST. Begitu juga dengan kos minyak, tol dan macam-macam lagi. Semuanya boleh mambuatkan bajet perbelanjaan saya dan keluarga berubah. Jadi nak tampung semua tu, saya kena rajinkan diri buat kerja dalam Portal Jobdirumah. Cari kerja yang bayarannya mahal dan singkat masanya. Insyallah sedikit sebanyak boleh menampung duit untuk GST, minyak, tol dan lain-lain lagi.
Testimoni Kejayaan Jobdirumah
Testimoni Kejayaan Jobdirumah
Tahun 2016 bakal tiba. Harapan saya, saya masih boleh teruskan fokus saya dalam misi kerja sambilan di rumah dengan portal jobdirumah ini. Nak cakap itu ini tak betul siapalah saya. Dari nak bercerita perkara yang saya tak mampu buat. Ada baiknya saya buat kerja dalam portal Jobdirumah ini. Sedikt sebanyak boleh menampung perbelanjaan saya dan keluarga.

Jika anda nak dapat duit dari buat kerja di rumah macam saya juga. Anda boleh buat kerja dari portal Jobdirumah. Banyak buat kerja, banyaklah yang anda dapat.

Jika anda berminat nak dapat duit dari Jobdirumah.
Boleh daftarkan diri anda di sini--->> Jobdirumah 2015  di sini.

Jom tambah pendapatan. Selamat buat kerja dengan Jobdirumah.

2 comments:

  1. AsSalam, seronok Bunda baca pengalaman dan usaha anda dalam mengendalikan jobdirumah ini sebagsi pekerjaan dan pendapatan kedua.

    Memang mereka yang benar2 sabar dan komited dalam kerja jobdirumah ni akan mendapat hasil...

    Agar ramai lagi mereka diluar sana dapat mengambil iktibar dan terbuka hati untuk mencebur diri dalam jobdirumah seperti mana anda.

    Syabas untuk anda....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih bunda. Saya buat kerja dalam jobdirumah bagi menambah pendapatan. Dapat hasil boleh guna dan buat simpanan jika ada yang lebih. Boleh cuba juga bunda.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...