Friday, January 8, 2016

Komisen Jobdirumah Januari 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Komisen Jobdirumah Januari 2016. Alhamdulillah ada lagi  komisen dari promosi program jobdirumah. Sikit-sikit aje. Dulu saya rajin nak paparkan hasil dari jobdirumah ni. Tapi sekarang ni cukuplah sekali sekala saya print skrin email ni dah letak dalam ni. Tak nak ada ujub dalam dari. Allah SWT tak suka. Mudah aje!

Komisen Jobdirumah Januari 2016, Jobdirumah,
Komisen Jobdirumah Januari 2016
Cuma nak bagitahu, ada lagi orang kita yang rajin nak buat kerja dari rumah. Walaupun duduk di rumah, namum masih boleh nak tambah pendapatan. Tak salah berusaha buat kerja dari rumah bagi menambahkan pendapatan diri dan keluarga. Kerja senang duduk di rumah, tak perlu nak bersesak-sesak.

Jika zaman mak ayah kita dulu mereka buat kerja macam-macam di kampung bagi menampung perbelanjaan keluarga. Hasilnya dari kerja-kerja yang mereka buat bolehlah buat beli baju sekolah, duit belanja sekolah, beli kasut sekolah untuk anak-anak dan macam-macam lagi.

Hari ini pun dengan konsep yang sama. Kita yang duduk di bandar mahupun kampung boleh juga buat macam mereka dulu-dulu. Jika kita dah ada kerja tetap, boleh buat kerja dari rumah sebagai kerja kedua mahupun kerja ketiga dan seterusnya ke sepuluh dan sebelas. Apa yang penting kemahuan untuk berjaya dan menambah pendapatan sampingan kita sekeluarga. Jika ada kemahuan disitu ada jalan. Kata orang tua-tua, usaha tangga kejayaan. Tak berusaha tak akan dapat hasilnya. Rajin berusaha insyallah boleh berjaya.

Baiklah, bagi yang nak buat kerja dari rumah dengan Portal Jobdirumah ini boleh cuba. Daftarkan diri anda dan baca panduan serta rajinkan diri tengok video panduan yang mereka bagi. Lepas ok semua tu boleh mula buat kerja ikut panduan tersebut.

Hari ni lebih mudah nak jana pendapatan dengan adanya kemudahan kerja dari rumah macam ni. Boleh dapat duit online. Namun semuanya bergantung kepada diri sendiri juga. Jika anda rajin buat kerja anda akan dapat hasilnya. Jika tak nak, tak perlu nak marahkan orang-orang di sekeliling kita yang rajin buat kerja bagi menambah pendapatan mereka.

Jika anda rasa perlu untuk menambah pendapatan diri dan keluarga, saya galakkan anda buat kerja dalam portal jobdirumah ini. Buat kerja melalui portal ini memberi anda kebebasan waktu kerja. Semuanya bergantung kepada diri kita, nak buat kerja macam mana bersama masa yang sesuai semuanya ada dalam jobdirumah.

Berminat nak buat kerja dari rumah. Boleh dapatkan Panduan Jodirumah 2016 (klik sini)

Selamat berusaha!

2 comments:

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...