Monday, April 25, 2016

Menyesal Beli Panduan Jobdirumah

Menyesal Beli Panduan Jobdirumah. Siti bagi tahu saya, dia kata macam menyesal beli panduan jobdirumah lambat. Jika tahu boleh dapat hasil macam sekarang. Dia dah beli awal lagi pada saya.

Saya tanya dia kenapa dia cakap macam tu? Dia cerita, masa dapat kerja pertama dengan jobdirumah macam tak sangka. Ada majikan nak bayar untuk kerja yang dia buat tu dengan harga USD60. Masa tu tukar ke duit kita lebih kurang RM200. Duit kita masa tu 1USD bersamaan RM3.4+.  Jadi mudah nak faham saya tulis sikit:

1 USD= RM3.4
60 USD = RM204

Dia kata buat kerja tak ada susah mana pun. Buat review produk yang orang tu jual. Tulis sikit apa-apa yang patut macam yang orang tu nak. Letak gambar dan hantar kat orang tu. Lepas tu dapat bayaran USD60 tu. Jika sekarang dapat banyak lagi sebab duit kita masih RENDAH. Bebaloi buat review tu tak sampai satu hari dapat hasil macam tu.

Sampai sekarang dia kata, dia masih buat kerja dalam jobdirumah. Ada masa free dia buat lebih dari satu kerja dalam jobdirumah tu. Cari kerja yang agak senang, masa singkat dan cuba dapatkan kerja tersebut. Yakinkan majikan tu dah tak susah bila ikut panduan jobdirumah bagi.

Banyak dah mereka yang dapat hasil dari duit tepi jobdirumah ni. Macam Siti dan ramai lagi penggiat jobdirumah yang lain. Buat kerja senyap-senyap dan terima bayaran.

Menyesal Beli Panduan Jobdirumah, Testimoni Jobdirumah,
Menyesal Beli Panduan Jobdirumah- Testimoni
Seronok buat kerja macam ni. Jadi sebab itu lah, ramai daripada 'ahli' dalam jobdirumah tak rasa menyesal bila beli panduan jobdirumah sebanyak RM50 tu.

Apa yang penting usaha dan tindakan anda. Saya sendiri dah dapat beribu dari kerja jobdirumah. Ianya sangat berbaloi bagi yang nak merasa hasil buat duit dari rumah macam ni.

Jika anda nak dapat duit macam saya dan Siti ni. Anda boleh cuba dapatkan panduan jobdirumah. Anda akan berpuas hati dan tidak akan menyesal beli panduan jobdirumah ni.

Peluang buat duit dari rumah dah semakin mudah. Apa yang penting tindakan anda untuk dapat duit banyak-banyak dari jobdirumah ni.

Boleh daftar sekarang di sini--->> Jobdirumah (klik sini)

Ps: Usaha tangga kejayaan, jangan putus asa yea!

20 comments:

  1. Bila dengar cite gini rasa mcm nak beli terus jer Buku tu JBD....tp keyakinan belum 100% lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yang dah berjaya jana income dari jobdirumah. Boleh cuba akak Hainom.

      Delete
  2. Tapi itulah entah bila kakak boleh jadi macam Siti yg bagi testimoni tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah nanti rasa berminat nak jana pendapatan dari rumah. Boleh cuba jobdirumah kakzakie. Ramai yang dah dapat hasil dari jobdirumah.

      Delete
  3. Dalam keadaan ekonomi tak menentu, Jobdirumah adalah pilihan untuk menambah rezeki. Insya-Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Masa keadaan ekonomi yang macam-macam ni. Buat kerja sampingan macam ni boleh tampung duit belanja sedikit sebanyak jadilah. Boleh cuba juga Norul jobdirumah ni. Mulakan dengan kerja yang mudah dulu.

      Delete
  4. jobdirumah memang pilihan masakini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Ramai yang buat jobdirumah sebagai salah satu peluang untuk menambah pendapatan dari rumah. Boleh cuba juga akak.

      Delete
  5. Assalam.. berminat tp x berani nk mencuba lg lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam akak. Insyallah nanti ada masa boleh cuba. Boleh tambah duit poket hasil buat kerja dalam ni.

      Delete
  6. salam nak tanya, macam mana kita nak submit proposal tu,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak hantar proposal tu. Apa yang saya tahu, biasanya majikan nak tengok kemampuan kita atas job yang kita nak buat tersebut. Buatlah apa-apa yang menarik ikut kerja yang kita nak mohon tu. Ada rezeki boleh dapat. Lama-lama boleh mahir dan kita boleh agak apa kehendak majikan. Dari situ boleh cuba untuk kerja-kerja yang seterusnya pula.

      Delete
  7. Email kan saya nombor telefon awak , saya nak Tanya mengenai job ini , saya dah join tapi nak kena Tanya orang yang boleh ajar saya dengan detail

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf Iqmal. Saya sibuk nak layan benda ni dari phone. Saya pun ada kerja lain nak buat. Jika nak tahu. boleh tanya kat sini atau boleh pm email saya. Nanti ada masa saya jawap. Saya dah hantar email kat Iqmal.

      Delete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Saya nak try jobdirumah ni tapi saya student. takut tak pandai bahagi masa. tapi saya perlu duit tambahan untuk belanja harian. hm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba. Ramai juga student yang buat jobdirumah. Bila dah daftar, pihak jobdirumah akan bagi panduan. Dari situ boleh ikut panduan yang pihak jobdirumah bagi. Jika pelajar, buat bila ada masa free aje. Cari kerja yang mudah-mudah aje. Buat kerja boleh bayaran nanti. Cubalah.

      Delete
  10. Saya dah umur 18 tahun, tapi bulan june baru cukup betul2 umur 18...
    Yg jadi masalah saya takleh nak daftar akaun Paypal...
    Jadi camna saya nak dpt duit dari jobdirumah kalau paypal pun takde...
    Saya nak join jobdirumah ni...diorang skrang ni buat promosi utk awal tahun cuma bayar RM30.00 jerr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh join. Banyak aje kerja dari majikan di Malaysia. Mereka bayar guna bank-bank di Malaysia. Cimb bank, Maybank, BSN dan lain-lain lagi. Bole cuba faiz.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...