Monday, May 23, 2016

Gagal Dengan Jobdirumah

Gagal Dengan JobdirumahAda yang tanya saya. Saya tak pernah gagal ke dengan jobdirumah?. Saya jawap mudah aje. Mestilah pernah. Saya pernah gagal, bukan sekali. Malah banyak kali. Tapi ada hikmah di sebalik semua kegagalan tu.

Gagal Dengan Jobdirumah, Jobdirumah,
Gagal Dengan Jobdirumah
Masa mula buat jobdirumah ni. Mau tak gagal. Kalau tak gagal susah nak rasa saat manis bila ianya datang. Betul tak? Tak kan buat sekali terus berjaya.

Macam masa kita mula-mula belajar basikal. Dapat basikal mula-mula tengok dulu, cuba kayuh baiki tempat duduk bagi selesa tinggi rendah dia. Lepas tu baru belajar kayuh. Bila naik tak boleh jalan terus.

Ada jatuh juga, calar tapak tangan pekej lebam di lengan sikit, luka lutut kanan sikit. Bukan sekali jatuh. Kurang-kurang jatuh 4,5 kali juga lepas tu baru ok. Betul tak?

Macam tu juga dengan buat kerja dalam jobdirumah ni. Masa mula buat, banyak benda tak tahu. Dapat panduan jobdirumah tu baca dulu. Dah baca sekali tak faham, baca lagi. Rujuk video yang mereka bagi pula. Lepas tu baca lagi. Try buat ikut apa yang pihak jobdirumah ajarkan. Ada salah, cuba lagi. Belajar lagi, asah skill lagi. Mana yang majikan nak kita tahu, cuba belajar nak bagi boleh buat kerja tersebut. Pendek kata, kena belajar dan rajin belajar. Lagi dan lagi sampai mudah nak minta semua kerja yang sesuai dengan kehendak majikan.

Bila dah sampai tahap tu. Nak kata master tu tak adalah. Kira kita boleh buat kerja. Ada skill, ada kebolehan untuk selesaikan kerja dengan cepat. Jadi Alhamdulillah nak dapat 4-5 kerja satu minggu jadi mudah dan ada peluang yang menanti. Jika rajin boleh dapat lagi. Apa yang penting kena ada usaha untuk belajar sama seperti pihak 'majikan' nak. Lepas tu kerja anda akan jadi mudah insyallah.

Tak percaya cuba lah!

Apa yang penting bila buat kerja dengan jobdirumah ni kena rajin belajar dan selalu tengok panduan yang pihak jobdirumah bagi. Saya pernah dapat RM900 untuk satu tugasan mudah. Setakat ni tak ada lagi kena tipu dengan jobdirumah. Setiap kali kerja siap. Saya akan terima bayaran seperti yang dijanjikan. jobdirumah bukan menipu dan bukan juga skim cepat kaya.

Jika anda masih baru dan nak belajar buat kerja dari rumah. Langkah anda untuk cuba dan buat kerja dalam Portal Jobdirumah ini amatlah tepat. Belajar daripada mereka. Insyallah anda akan dapat hasilnya. Berbaloi dan untung buat jobdirumah.

Berminat nak buat kerja yang dibayar gaji dalam Dollar US. Boleh daftar dan dapatkan panduan jobdirumah hari ini di sini--->> Daftar Jobdirumah (klik sini)

Jom tambah pendapatan!

Lamb Choop Sedap
Rasa Nak Pekena Lamb Choop Sedap

6 comments:

  1. Kakak tengok katun tu pun dah senyum sendiri
    Kena sabarlah jgn mudah putus asa kan.. kan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tahu siapa yang dapat. Yang atas atau yang bawah. Cuma siapa yang usaha sehingga lepas lapisan tanah tu insyallah boleh dapat hasil. Usaha tangga kejayaan. Boleh cuba juga buat jobdirumah jika nak dapat hasil akak.

      Delete
  2. Begitulah semangat tidak pernah putus asa..
    Rezeki tinggal sejengkal kalau mudah mengalah terlepas peluang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Buat kerja apa-apa pun kena rajin dan jagan mudah putus asa. Kena usaha dan belajar bila buat jobdirumah. Bila dah mahir, insyallah mudah nak buat kerja dalam ni. Mulakan kerja yang mudah dulu bagi yang berminat.

      Delete
  3. kena sabarlah kan, manalah tahu bila2 kita boleh berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat apa-apa kerja pun kena sabar. Rajin usaha insyallah boleh berjaya.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...