Friday, December 30, 2016

Jobdirumah Yang Awesome atau Ohsem

Jobdirumah Yang Awesome atau Ohsem. Bila nak cerita aje pasai jobdirumah ni. Saya pun rasa terohsem sekali. Semangat buat jobdirumah ini rasa lain macam sikit. Memang awesome jobdirumah ni. Ramai yang kata jobdirumah ohsem dalam usaha nak cari duit secara online.
Jobdirumah Yang Awesome atau Ohsem, Jobdirumah
Jobdirumah Yang Awesome atau Ohsem
Masa mula buat, tak dapat apa-apa. Masa tu memang rasa down. Tengok kawan saya Din pantas aje dapat satu dua kerja setiap hari. Akhirnya saya rasa malas dan saya berhenti kejap buat jobdirumah.

Selang 3-4hari lepas tu. Din tanya saya, nak minta saya bantu dia selesaikan kerja yang dia dapat dalam jobdirumah. Dia kata tak boleh buat. Saya pun dengan perasaan malas gitu tengok lah apa kerja yang Din tak boleh buat tu.

Bila tengok, kerja ciput aje. Kerja senang. Cuma sebab Din tak ada masa. Kena kerja luar. Jadi dia tak dapat nak siapkan tugasan tersebut. Saya tolong Din, bagi info-info yang dia nak.

Alhamdulillah kerja tu siap dengan jayanya. Din bagi 50% hasil bayaran tu kat saya. Dapat juga duit tepi jobdirumah.

Jobdirumah Yang Awesome atau Ohsem
Atas tu kisah kawan-kawan saya yang mula buat kerja dalam jobdirumah. Memang kebiasanya, masa pertama kali buat jobdirumah ni rasa cepat putus asa dan malas nak buat.

Tapi bila dapat hasil, baca panduan dan rujuk video yang pihak jobdirumah bagi tu. Rasa senang pula nak dapat kerja-kerja dalam Portal Jobdirumah ini.

Yang jadi susah, bila kita buat dia susah. Cuba buat senang. Baca panduan dan mula buat kerja. Asah skill dan bakat-bakat terpendam yang ada. Belajar dari pak cik google, belajar dari youtube. Rujuk panduan jobdirumah sediakan. Insyallah semua kerja-kerja dalam jobdirumah ni akan boleh dibuat dengan sempurna.

Saya sendiri setakat ni rasa berbaloi buat kerja dalam Portal Jobdirumah ni. Tambah senang nak dapat kerja sejak jobdirumah upgrade versi 3. Persaingan nak dapatkan kerja makin kurang. Panduan dan tutorial yang pihak jobdirumah lebih jelas dan terkini. Ianya jadi lebih mudah.

Mudah nak belajar, mudah nak buat kerja dan lebih mudah nak buat duit secara online. Jobdirumah memang awesome.

Bagi anda yang cuba nak belajar buat duit secara online. Memang patut buat kerja dalam ni. Insyallah dengan panduan dan tujuk ajar yang disediakan. Usaha anda nak jana pendapatan secara online akan jadi mudah.

Bagi yang berminat. Daftarkan diri anda di Portal Jobdirumah (klik sini)

P/s: Saya tak dapat 80K lagi dengan jobdirumah. Nanti dah dapat, saya bagitahu. Target insyallah akan tercapai jika rajin buat kerja. Anda nak juga, boleh cuba yea. Cepat-cepat join dan buat kerja dalam Jobdirumah (klik sini)

Jom buat kerja!

6 comments:

  1. yg penting istiqamah walau apa pun kerjanya... insya allah yg terbaek terap menunggu utk yg berusaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Kena usaha, insyallah akan ada hasil bila rajin buat kerja. Bagi yang nak tambah pendapatan. Boleh buat kerja dalam portal jobdirumah.

      Delete
  2. Mereka yg dah buat mestilah tahu dan rasa sejauh mana awesome dia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Ramai yang buat jobdirumah dan dapat hasil. Masa tu rasa seronok buat kerja dalam jobdirumah. Boleh cuba juga akak jika nak tambah pendapatan.

      Delete
  3. Klau nk join jobdirumah..msti Ade akaun PayPal ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada pun tak apa. Ada aje majikan dari Malaysia yang bagi kerja kat sini. Jika ada paypal lagi bagus.

      Lagi banyak kerja yang boleh dibuat. Sebab cara nak terima bayaran mudah. Buatlah paypal jika belum ada lagi.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...