Friday, December 18, 2015

Kerja Senang Duduk Di Rumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Kerja Senang Duduk Di Rumah. Azman kawan baik saya tanya saya, ada ker kerja senang duduk di rumah. Dia kata nampak saya senang aje. Tak perlu kalut-kalut nak jual barang macam orang lain. Sebabnya ada di tempat kerja kami ada aje kawan-kawan yang lain jual kerepek, jual biskut dan kek, jual kuih muih, jual kain baju, jual produk kecantikan itu dan ini. Ada juga yang menjadi ejen insurance dan yang jadi ejen MLM.

 Kerja Senang Duduk Di Rumah
 Kerja Senang Duduk Di Rumah
Saya kata saya tak suka buat kerja macam tu. Bukan apa, saya tak nak ada komitmen dengan kerja-kerja macam tu. Nak yakinkan orang agar beli barangan atau produk yang kita jual. Nanti nak kena minta duit dengan orang, kadang-kadang bayar hutang bulanan pula kalau barang tu harga tinggi. Bayar bila gaji masuk.

Kadang-kadang saya tengok kasihan pula kat kawan-kawan yang tak nak beli, tapi macam 'terpaksa' beli sebab nak jaga hati kawan yang jual barang tersebut. Macam-macam hal tengok keadaan mereka.

Saya cerita kat Azman, saya ada buat site income di rumah. Yea saya bekerja dari rumah. Kerjanya macam-macam ada, cuma apa yang penting semuanya saya buat secara online di rumah. Azman macam minat nak tahu.

Sebab tu kadang-kadang lepas habis kerja saya balik rumah. Tak ada nak lepak sangat kat kedai mamak bersembang kosong. Banyak masa saya selepas kerja saya mengadap laptop saya di rumah dah saya buat kerja dari portal kerja online jobdirumah.

Kerjanya ada macam-macam kita boleh pilih mana-mana kerja yang kita rasa sesuai dan mampu nak buat. Itulah kerja senang duduk di rumah saya. Tak perlu sangat nak berurusan dengan kawan-kawan pejabat pasai duit.

Oleh kerana Azman berminat saya cerita kat Azman cara kerja yang dia boleh buat jika nak kerja senang duduk di rumah cara saya dengan jobdirumah ni. Jadi agak bebas sikit masanya. Semuanya ditentutan oleh kita sendiri. Jika rajin buat kerja, dapat banyaklah pendapatannya. Jika malas jadi sebaliknyalah.

Berikut adalah cara-cara nak buat kerja dalam jobdirumah secara ringkas:-

1) Daftarkan diri dalam Portal kerja Jobdirumah-->> Daftar Jobdirumah (klik sini)
2) Dapat username dan password anda. Diberikan bersama juga panduan bertulis dan video tutorial cara kerja jobdirumah.
3) Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email tentang kekosongan kerja dalam jobdirumah kepada anda. Ada tak kurang dari 10 ribu kerja setiap hari.
4) Pilih kerja yang anda rasa mampu untuk buat dan mohon kerja tersebut.
5) Dah dapat kerja, buat kerja sehabis baik.
6) Dah siap hantar dan terima bayaran
7) Ulang langkah 3 hingga 6 untuk kerja baru.

Harap anda boleh faham penerangan di atas. Cuma saya nasihatkan jika anda nak dapat hasil yang banyak dengan jobdirumah ni. Anda kena rajin dan jangan mudah putus asa. Usaha tangga kejayaan

Masa mula-mula saya dulu pun sama juga. Bila dah faham dam rajin buat homework, asah skill sana sini insyallah semua kerja jadi mudah. Ini adalah contoh kerja jobdirumah.

Memang berbaloi buat kerja dalam jobdirumah. Dapat hasil dari bayaran nanti bolehlah belanja orang-orang yang tersayang yea.

Seronok buat kerja senang duduk di rumah macam ni. Boleh tambah pendapatan dan duit poket kita.

Berminat nak buat dapat hasil. Jom daftar dalam Jobdirumah--> Daftar Jobdirumah.

Jom buat kerja!.

Lamb Choop Sedap, jobdirumah
Pekena Lamb Choop Sedap

6 comments:

  1. Buat kerja di rumah boleh sambil buat lamb chop juga hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh makan bersama juga masa buat kerja. Senang sambil-sambil makan buat kerja.

      Delete
  2. nanti saya nak register. thanks recommend

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama, Baguslah nak cuba. Tengah banyak kerja menarik dalam jobdirumah sekarang ni. Boleh tambah pendapatan.

      Delete
  3. yg penting rajin dan x kenal ertiputus asa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Insyallah duduk di rumah pun boleh buat duit jika rajin sekarang ni kan. Boleh cuba jobdirumah yea.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...