Monday, March 28, 2016

Komisen Jobdirumah Mac 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Komisen Jobdirumah Mac 2016. Alhamdulillah ada lagi rezeki dengan jobdirumah. Komisen Jobdirumah bulan Mac 2016 masih tidak menghampakan. Hasil dari komisen jobdirumah ni macam biasa aje saya ni. Ada ketika dapat, kadang tak dapat. Jika dapat Alhamdulillah. Jika tak dapat kena usaha lagi. Ini juga boleh dijadikan hasil dari buat kerja dari rumah saya.

Komisen Jobdirumah Mac 2016, Jobdirumah, Kerja Dari Rumah,
 Komisen Jobdirumah Mac 2016
Dari hasil ni, apa yang saya dapat belajar. Nak dapat sesuatu kena rajin usaha. Macam kita nak makan nasi juga. Walaupun nasi dah ada depan kita. Jika kita tak ambil peluang suapkan nasi ke mulut kita. Nasi tu susah nak masuk ke mulut kita, kecualilah ada orang lain yang suapkan untuk kita.

Macam buat kerja dalam jobdirumah ni juga. Walaupun dah banyak saya cerita dalam blog ni. Jika anda tak nak ambil peluang untuk buat kerja dalam Portal Jobdirumah ni. Macam tu juga jadinya. Anda tengok aje tapi hasil tak dapat.

Tapi bagi yang rajin nak dapat hasil dari jobdirumah ni. Mereka tahu benda ni bagus untuk tambahkan pendapatan mereka. Mereka daftarkan diri dalam portal ni, baca panduan yang jobdirumah bagi dan terus buat kerja. Rajin buat kerja akan banyak dapat hasil. Jika dah dapat panduan jobdirumah tapi tak nak buat kerja sama juga. Tak akan dapat hasil.

Jadi mudah cerita, nak sesuatu kena usaha. Kena ada sifat rajin belajar juga. Tak ada benda kita buat kali pertama terus berjaya. Naik basikal pun kadang-kadang jatuh dulu, sakit situ sikit. Sakit sana sikit, luka lutut sikit, luka tapak tangan sikit baru lama-lama kita pandai naik basikal kan. Tak ada orang naik basikal, sekali kayuh terus pandai dan tak jatuh-jatuh dah.

Nak buat apa sekali pun kena belajar dan berusaha. Rajin perkara paling penting. Usaha tangga kejayaan.

Oklah, jika anda nak dapat hasil dari kerja-kerja yang dibuat dalam jobdirumah ni. Selepas daftar baca betul-betul Panduan Jobdirumah 2016 yang pihak jobdirumah bagi. Tengok juga video panduan yang mereka bagi. Lepas faham semua tu boleh mula buat kerja yang mudah dulu. Bila dah biasa dengan cara kerja dalam jobdirumah. Bolehlah nak buat kerja-kerja yang MAHAL. Yang bayarannya juga boleh cecah 4 angka jika ditukarkan ke dalam duit Ringgit Malaysia(RM) kita sekarang.

Ada banyak tawaran kerja dalam ni, setiap hari tak kurang 10 ribu kerja kosong yang terdapat di dalam senarai mereka. Apa yang penting, kena pandai cari kerja atau tugasan yang sesuai dengan kemahiran yang anda ada. Boleh tengok contoh kerja Jobdirumah saya ini.

Berminat nak buat kerja dari rumah dan nak dapat untung dari Jobdirumah ni. Dapatkan Panduan Jobdirumah 2016 (picit sini)

Selamat berusaha kawan-kawan!

8 comments:

  1. Doa, Usaha, Ikhtiar, Tawakal (DUIT)
    baru kita berjaya PMDR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah. Rezeki dari Allah. Usaha tangga kejayaankan.

      Delete
  2. Kalau tengok contoh job dirumah yg dibuat memang nampak mudah sangat kan.. tapi itulah kena ada kemahuan dan kerajinan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Nak senang dapat kerja yang mudah, bila dapat panduan yang pihak jobdirumah bagi baca dan ikut apa yang telah diajarkan dalam tu. Boleh cuba buat kerja MUDAH dulu. Bila dah ok, boleh buat kerja-kerja yang bayarannya juga lumayan. Jika rajin buat kerja dalam ni insyallah boleh dapat banyak hasilnya. Boleh cuba juga akak.

      Delete
  3. Nak mencuba tulah yg belum ada kekuatan tu PM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Nanti rasa nak cuba boleh cuba akak. Banyak kerja menarik yang ada dalam ni yang boleh kita buat dari rumah. Dapat hasil nanti ada semangat nak cuba selalu.

      Delete
  4. Belum ada kesempatan lagi nak join program nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Nanti berkesempatan boleh cuba. Dapat hasil baru rasa nak buat selalu. Boleh bayar apa-apa yang patut jadilah. Nak buat simpanan pun boleh dari hasil jobdirumah ni.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...