Thursday, April 14, 2016

Komisen Jobdirumah April 2016

Komisen Jobdirumah April 2016. Alhamdulillah ada lagi hasil dari kerja jobdirumah saya. Komisen jobdirumah April 2016 masuk lagi. Rezeki dari Allah SWT. Bolehlah hasil dari komisen ni buat beli apa-apa yang patut.

Bulan April 2016 ni dah cukup satu tahun GST. Masa mula-mula GST semua orang bising kan. Kata benda ni membebankan rakyatlah, GST ni tak patut kena pada orang Islam dan macam-macam lagi. Bila dah lama, perkara ni senyap aje. Nak tak nak kena hadapi dengan sabar dan tenang.

Komisen Jobdirumah April 2016, jobdirumah,
Komisen Jobdirumah April 2016
Kena cari kerja part time yang boleh dijadikan pendapatan tambahan buat kita semua bagi menghadapi semua perkara ni. Ini semua ketentuan Allah. Tak nak ulas panjang. Pada saya semua perkara yang berlaku ni adalah kehendak Allah. Cuma perkara ni baik buruk dia di kemudian hari kita tak tahu.

Sejak beberapa tahun ini. Saya jadikan hasil dari buat kerja dalam jobdirumah sebagai income saya. Boleh belajar dan buat kerja dari portal jobdirumah. Dapat hasil sikit-sikit boleh buat beli itu ini jadilah. Bayar hutang PTPTN, hutang kereta dan rumah boleh bayar dari hasil kerja jobdirumah dah kira berbaloi sangat.

Nak dapat banyak tak adalah. Dapat sikit-sikit macam ni dah syukur dah. Boleh dapat hasil dari buat promosi jobdirumah ni.

Jika anda nak dapat hasil juga. Boleh cuba. Nak tahu dan nak bagi banyak maklumat tentang jobdirumah ni supaya senang nak cerita dan jawap setiap persoalan yang bermain dalam fikiran anda nanti. Kena dapatkan panduan jobdirumah ini.

Daftar jobdirumah, bila dah dapat, baca panduan jobdirumah tersebut dan mula buat kerja. Kira mudah, Jobdirumah ni tak ada nak tipu atau menipu siapa-siapa.

Jika rajin buat kerja dalam ni. Akan dapat banyak hasil. Jika malas buat kerja. Tak dapat hasil.

Dapat sebulan 4-5 kerja boleh cecah 4 angka pun dah ok pada saya. Boleh duduk diam-diam buat kerja. Hasilnya boleh beli dan bayar apa-apa yang patut setiap bulan.

Bagi anda yang rasa nak dapat hasil juga dari jobdirumah. Saya galakan anda dapatkan panduan jobdirumah ni. Berminat nak buat duit dengan jobdirumah. Dapatkan Panduan Jobdirumah 2016 (klik sini)

ABC Special Sedap
Jom makan ABC Special-sumber
Selamat berjaya!

10 comments:

  1. bolehlah buat beli beras kan. alhamdulillah tetap duit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat makan ABC masa panas ni dengan kambing golek lepas lagi akak.

      Delete
    2. hahah siap kambing golek. lps ni boleh belanja i. hihih

      Delete
    3. Masa dapat hasil jobdirumah boleh pekena kambing golek sepinggan jadilah.

      Delete
  2. ABC tu memang nampak marbeles!

    Betul, sekarang ni side income dah macam keperluan plak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABC tu pekena masa musim panas sejuk aje rasa. Dapat hasil dari jobdirumah sekali sekala boleh pekena ABC.
      Betul tu ML, income sampingan ni dah jadi perlu bila perbelanjaan kita hari-hari makin meningkat. Kadang bukan sebab kita belanja lebih dari biasa. Cuma sebab harga barang dah naik. Jadi kos yang perlu dikeluarkan untuk mendapatkan barangan tersebut pun jadi naik juga. Nak tak nak buat kerja sampingan macam ni boleh tambah hasil sikit-sikit jadilah. Boleh cuba juga jobdirumah jika nak tambah pendapatan.

      Delete
  3. Normal dan lumrah rakyat Malaysia..sebab tu Menteri tak ambik pot mereka tahu setakat mana bisingnya rakyat Malaysia...mnyak naik seminggu ja bising hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknya macam tulah gayanya. Nak tak nak kena teruskan juga kehidupan. Jika nak tambah pendapatan. Boleh buat kerja dalam jobdirumah Zul. Rajin buat kerja boleh dapat banyak hasil.

      Delete
  4. ABC tu nampak menarik... Bila cuaca panas nie, nampak ABC... Terliur la pulak...😋

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABC tu kena masa cuaca panas macam sekarang sedap Izni. Boleh basahkan tekak masa panas macam ni. Dapat hasil dari jobdirumah jika teringin saya pekena juga kadang-kadang.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...