Saturday, May 14, 2016

Buat Kerja Sampingan Pada Hari Minggu

Buat Kerja Sampingan Pada Hari Minggu. Yea. Hari minggu hari untuk bermalas-malasan bagi sesetangah orang. Ada dikalangan kita yang cuti hari sabtu dan ahad. Ada juga yang sabtu kerja separuh hari dan bagi yang kerja shift. Cuti tak menantu kadang hari minggu kadang bukan hari minggu.

Buat Kerja Sampingan Pada Hari Minggu
Buat Kerja Sampingan Pada Hari Minggu
Walau macam mana kita bercuti. Zaman kegawatan ekonomi yang tak berapa menentu dan keadaan harga barang yang selalu naik ni ada baiknya buat kerja sampingan yang boleh mendatangkan pendapatan kepada diri dan keluarga. Mesti rasa nak cuti juga rehat-rehat kan. Tak salah, cuma masa cuti tu, jika dapat luangkan masa sejam dua buat kerja yag mudah dan mendatangkan hasil lagi seronok dan berbaloi.

Hari cuti pun duit masuk kata orang. Cara mudah nak buat kerja sampingan atau kerja part time ni jika saya buat dengan Portal Jobdirumah. Kerjanya boleh dibuat secara online. Di mana sahaja kita berada. Buat kerja, siap kerja dan terima bayaran.

Bunyi macam mudah. Tapi sebenarnya sukar juga. Cuma yang jadi MUDAHnya dengan panduan yang disediakan oleh pihak jobdirumah. Di dalam tu semua dah diajar cara nak dapatkan kerja, buat kerja dan sampai kepada nak terima bayaran. Ikut panduan jobdirumah tu, insyallah anda akan dapat hasil.

Ramai yang dah jadikan kerja dalam jobdirumah ni sebagai salah satu income sampingan mereka untuk cari duit lebih. Nak kata dapat banyak tu tak ada lah. Cuma kebanyak tugasan dalam ni dibayar dalam USD. Sebab banyak kerja dari luar negara ada dalam ni. Jika tukar bayaran yang kita terima tersebut ke dalam duit kita berganda-ganda boleh dapat.

Boleh tengok contoh kerja jobdirumah saya ni. Ada macam-macam kerja, buat data entry, buat penulisan review produk, buat blog, buat photoshop mudah macam buat logo dan gambar kat baju dan macam-macam lagi.

Rugi kiranya tak gunakan peluang buat kerja dalam jobdirumah ni untuk tambah pendapatan pada hari minggu.

Berminat nak buat kerja dalam ni. Boleh daftarkan diri anda dalam portal jobdirumah dan anda akan diberi panduan bertulis dan video tutorial bagaimana nak buat kerja dan terima bayaran dalam jobdirumah.

Daftar Jobdirumah (klik sini)

Buat satu dua kerja yang bernilai RM200-RM300 dah ok sangat pada hari minggu. Manfaatkan cuti hari minggu anda dengan sebaiknya. Bila dah biasa, hari-hari boleh buat kerja dan terima bayaran.

Jom buat kerja!

4 comments:

  1. Bilalah mak terbukak hati nak join agaknya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti rasa nak join baru join akak. Boleh tambah pendapatan buat kerja dalam ni. Jika tak ada apa-apa yang nak dibuat pada hari minggu atau pun bila balik dari kerja pejabat. Boleh buat kerja dalam ni. Insyallah bolah tambah duit poket.

      Delete
  2. satu hari insyaAllah saya buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah boleh cuba akak. Ramai yang dah berjaya dapat hasil buat kerja dari rumah pada hari minggu macam ni.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...