Wednesday, June 8, 2016

Tambah Pendapatan Semasa Bulan Puasa

Tambah pendapatan semasa bulan puasa. Diam tak diam dah masuk bulan Ramadan atau pun bulan puasa, macam mana dengan ibadat puasa anda hari ni? Saya harap kita semua dapat berpuasa dengan sebaiknya. Berpuasa bukan sekadar menahan diri dari makan dan minum. Malah dengan menjaga adab dan perkara-perkara yang boleh menyebabkan berkurangnya pahala puasa.

Tambah Pendapatan Semasa Bulan Puasa
Selamat Berpuasa
Bulan puasa ni Allah SWT nak bagi banyak ganjaran pahala kepada kita. Amalan sunat Allah gandakan pahala macam kita buat amalan fardu. Manakala amalan fardu pula digandakan jadi 70 kali ganda lagi. Banyak bukan?

Nak Tambah Pendapatan Semasa Bulan Puasa
Bila bulan puasa ni, lepas habis berpuasa selama sebulan insyallah panjang umur boleh sambut Hari Raya Aidilfitri atau Hari Raya Puasa.

Bila raya mesti banyak duit nak keluar. Nak beli kuih raya, nak beli baju raya, nak stanby duit raya kat anak buah, nak bayar hutang PTPTN dan macam-macam persiapan raya lagi yang nak dibuat. Semuanya memerlukan duit kan?

Bagi yang bergaji besar tak risau dah. Boleh stanby semua tu. Tapi bagi yang bergaji cukup makan aje. Ada baiknya anda buat kerja part time bagi menambahkan pendapatan buat bekal nak raya dan lepas raya nanti. Lepas raya akan ada lagi rumah terbuka dan macam-macam majlis sambutan raya. Masa tu masih nak pakai duit lagi.

Saya galakan anda buat kerja dalam Portal Jobdirumah. Kerja secara online di mana sahaja anda berada. Ada masa lapang di rumah boleh buat kerja, masa rehat di pejabat boleh buat, nak buat kerja ni pada waktu malam atau pada hari minggu pun boleh.

Kebanyakan kerja di dalam jobdirumah ini dibayar dengan nilai US dollar. Jadi bila dapat upah atas kerja yang anda buat tu. Tukar ke duit ringgit Malaysia kita memang untung berganda.

USD to Ringgit Malaysia
Nilai USD ke Ringgit Malaysia 8 Jun 2016 - Sumber
Bagi yang nak tambah pendapatan semasa bulan puasa ni. Langkah bijak anda untuk buat kerja di dalam portal jobdirumah ini adalah pilihan yang tepat. Anda boleh lihat contoh jobdirumah yang saya kongsikan ini.

Bagi yang berminat nak tambah pendapatan. Boleh daftarkan diri anda dengan jobdirumah. Setelah daftar, pihak jobdirumah akan bagi panduan jobdirumah dan cara untuk anda buat kerja dan mendapatkan hasil melalui portal kerja online ini.

Masih banyak kerja yang masyuk dalam list kerja jobdirumah setiap hari. Semuanya bergantung kepada diri sendiri. Siapa yag rajin berusaha, dia yang akan dapat.

Nak buat kerja secara online. Daftar dan dapatkan Panduan Jobdirumah 2016 disini

Siapa cepat dia yang akan dapat. Buat duit raya dengan kerja dari rumah macam ni memang berbaloi. Selamat berusaha!

4 comments:

  1. belum dapat2 lagi job dari sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah cuba ikut panduan yang pihak jobdirumah bagi. Cari kerja yang mudah-mudah dahulu. Usaha tangga kejayaan.

      Delete
  2. salam, saya tak boleh nak buka link job tu. kenapa ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba balik Asna. Dah ok linknya. Selamat menjana pendapatan dengan jobdirumah.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...