Thursday, August 4, 2016

Komisen Pertama Bulan Ogos

Komisen Pertama Bulan Ogos. Alhamdulillah permulaan yang bagus untuk bulan ini. Komisen dari jobdirumah untuk bulan ni dah ada. Harap lepas ni ada lagi yang akan menyusul.
Komisen Pertama Bulan Ogos, Jobdirumah,
Komisen Pertama Bulan Ogos
Hasil dari belajar dengan jobdirumah ni. Setakat ni boleh dikatakan masuk aje. Tak ada banyak mana pun. Cuma jadilah dapat sikit-sikit hasil buat kerja dari rumah dengan jobdirumah ni. Boleh buat bayar hutang PTPTN dah kira baik buat saya.

Hasil dari pendapatan jobdirumah ni ada masanya saya boleh buat bayar bulanan kereta juga.Percaya tak? Tak percaya tak apa. Saje saya nak bagi semangat kat mereka-mereka yang nak cuba buat jobdirumah ni. Jika anda sungguh-sungguh buat jobdirumah ni. Insyallah nak buat bayar apa-apa hutang yang ada pun boleh. Dengan syarat anda kena rajin buat kerja. Jika tak buat kerja, saya tak boleh tolong. Memang seronok buat kerja sambilan tanpa modal macam ni.

Ada juga yang kata, tak boleh dapat hasil. Rasanya jika ada yang macam tu mereka kena tengok balik kat mana SALAH mereka. Baca tak panduan jobdirumah bagi. Buat tak ikut step yang mereka ajar. Asah tak skill yang ada. Cuba buat tak kerja yang mudah dulu. Jika ikut semua perkara ni rasnya tak akan jadi masalah. Yang masalahnya, buat jobdirumah terus nak dapat hasil masa tu juga.

Silaplah jika macam tu. Tak ada mereka yang join jobdirumah ni terus boleh buat duit masa tu juga. Mereka pun bermula dari bawah juga. Belajar dan ikut langkah demi langkah dalam panduan yang diberi. Barulah boleh dapat hasil.

Bagi kawan-kawan yang nak cuba buat kerja dalam jobdirumah ni saya nasihatkan bermula dari bawah. Sabar masa awal belajar dan buat kerja yang mudah dulu. Bila dah mahir, dah pandai, ramai majikan kenal. Baru boleh nak 'naikkan' harga kerja yang anda buat. Langkah anda untuk buat kerja part time dengan jobdirumah ni adalah tepat.

Seronok bila kerja yang kita buat dihargai dan diberikan bayaran. Bukan senang nak senang, dan bukan susah nak susah. Apa yang penting. Kena usaha dan rajin belajar!

Jika anda berminat nak buat duit sambil duduk di rumah.. Boleh daftar dan dapatkan Panduan Jobdirumah di sini.

Jom Pekena Stik Kambing Sedap, jobdirumah,
Jom Pekena Stik Kambing Sedap.
p/s:Dapat hasil nanti jangan lupa belanja insan yang tersayang juga!

8 comments:

  1. Kalau org rajin inilah dapatnya
    Baru awal bulan dah ada ganjaran. Alhamdulillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Rezeki awal bulan. Harap ada lagi lepas ni. Boleh cuba juga buat jobdirumah jika nak dapat hasil akak.

      Delete
  2. Replies
    1. Rezeki awal bulan alhamdulillah. Boleh cuba juga anies.

      Delete
  3. Replies
    1. Stik tu sedap pekena bila hasil jobdirumah masuk Hana. Boleh cuba buat juga jobdirumah.

      Delete
  4. Mmg kene buat akaun paypal eh kalau nak dpt bayaran drpd majikan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bergantung kepada majikan anda. Jika majikan dari luar negara mereka lebih suka guna paypal. Jika dalam malaysia guna online banking. Nak senang buat di RHB bank bagi yang nak buat paypal. Bank-bank lain pun boleh juga. Ada akaun paypal mudah sikit nak berurusan dengan majikan dari luar negara. Dapat duit dalam USD memang masyuk.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...