Tuesday, March 22, 2016

Dapat Bayaran Empat Kali Ganda

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Bayaran Empat Kali Ganda. Macam tak percaya pula,tapi inilah hakikatnya. Masa kita semua kalut dan risau tentang masalah kos hidup dan perbelanjaan yang meningkat sekarang ni. Ada dikalangan orang kita yang dapat hasil dari kerja yang mereka buat sehingga empat kali ganda. Macam mana tu? Tipu lah.

Dapat Bayaran Empat Kali Ganda
Dapat Bayaran Empat Kali Ganda-sumber google
Itulah, mesti tak percaya kan bila dengar mula-mula. Tapi bila dah tahu cerita baru perasan benda ni betul dan tak ada nak kata tipu atau nak menipu siapa-siapa.

Saya cerita kasih ni kat Samat masa makan tadi. Saya bagitahu dia yang kawan saya yang buat kerja part time dalam Portal Jobdirumah dapat bayaran empat kali ganda dari hasil yang dia buat. Mula-mula Samat macam pening juga, sambil-sambil garu kepala dia yang tak gatal tu, dia macam berfikir-fikir pula. Sudahnya saya bagitahu dia. Macam ni.

Contohnya buat kerja dalam jobdirumah yang bayarannya pihak majikan janji nak bayar kita USD50. Dah siap buat kerja tu, insyallah jika mudah aje perjalanan kerjanya. Jadi bayaran sebanyak USD50 tu akan diberi kepada kita. Sekarang ni nilai duit Ringgit Malaysia(RM) berbanding dengan duit dolar US sekitar 1USD bersamaan RM4.++. Jadi USD50 tu boleh dapat RM200. Jadilah bayarannya empat kali ganda kan? betul tak?

Ok saya tulis sikit bagi mudah nampak:

Upah Kerja USD 50(buat dua logo mudah)

1 USD = RM4.++
50 USD = RM4x50 ==> RM200

Ramai Yang Ambil Peluang Buat Duit Dalam USD
Ramai kawan-kawan kita yang tahu perkara ni mula dan ada yang dah lama makan hasil dari buat duit dalam USD macam ni. Tambah-tambah mereka lagi 'kejar' benda ni sejak kejatuhan nilai mata wang kita hari tu. Saya pun kejar juga..hoho.

Mana tak seronok. Buat kerja dapat bayaran berganda sampai empat kali ganda. Ada yang rajin tu, buat kerja masukkan data entri aje. Kerjanya macam mudah. cuma kena rajin dan ianya makan masa sikit. Ada majikan yang nak bayar sehingga USD300 ke USD700. Lumayankan, jika tukar dalam duit kita.  Boleh dapat empat angka macam tu.

USD300= RM1200.++
USD700 = RM2800.++

Tak nak cerita panjang lagi. Bagi nak nak ambil peluang perkara ni boleh dapatkan Panduan Jobdirumah 2016 yang ada. Bagi yang nak merasa hasil dari pendapatan dalam nilai USD boleh buat dengan senang hati. Peluang nak tambah pendapatan jadi mudah sekarang ni.

Bagi yang tak nak tak apa.Saya tak untung, anda pun tak rugi. Tapi bagi yang berminat nak buat duit dan dapat bayaran empat kali ganda macam ni. Boleh daftarkan diri anda dalam Portal Jobdirumah disini

Selepas daftar pihak jobdirumah akan bagi panduan kepada anda macam mana langkah demi langkah nak buat kerja ni. Selamat berusaha yea. Dapat hasil nanti bolehlah nak belanja insan yang tersayang juga!

Stik Kambing Sedap
Stik Kambing Sedap..

Sedap pekena bila dapat hasil..

10 comments:

  1. Currency kita sekarang merudum jadi betullah kalau buat kerja yg payment guna USD dpt 4 kali ganda. Sama dgn SGD sekarang RM equivalent 2.97 dah dekat RM3/-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kakzakie. Dengan kejatuhan nilai wang ringgit kita, boleh buka peluang baru yang lumayan bagi yang nak jana pendapatan dalam bentuk USD. Boleh join jobdirumah nak dapat hasil kerja dibayar dalam USD.

      Delete
  2. memang best kalau dibayar dgn matawang asing yang mahal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Dibayar dalam USD. Tukar ke duit ringgit kita memang dapat untung banyak. Boleh daftar jobdirumah jika berminat akak.

      Delete
    2. saya dah daftar, tp tak tahu camne nak buat yg affiliate tu

      Delete
    3. Nak mudah dapatkan panduan jobdirumah. Lepas beli panduan tersebut. Mereka akan ajar cara mudah untuk RA faham. Cuba dapatkan panduannya akak. Beli dah baca. Dari situ mudah nak faham nak buat affiliate dia. Cubalah akak.

      Delete
  3. perkembangan terbaharu..nilai RM semakin baik..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah semakin baik. Setakat hari ni 26 Mac USD 1 = RM 4.0294. Masih dalam gandaan empat lagi. Boleh cuba buat kerja dalam jobdirumah juga jika berminat Bro Hanafi.

    ReplyDelete
  5. Bila berurusan RM dengan USD nie... Memang tenat di buatnya... Kalau Nuffnang bayar dalam USD kan best...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenat bila RM ke USD. Tapi jika dapat hasil dalam USD kita tukar ke RM seronok Izni. Jobdirumah banyak bayar dalam USD. Bila tukar dalam RM boleh tahan juga hasilnya. Berganda-ganda. Boleh cuba juga jobdirumah. Banyak kerja yang terdapat dalam jobdirumah sekarang.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...