Friday, July 22, 2016

Cari Duit Tambahan Selepas Raya

Cari Duit Tambahan Selepas Raya.Selamat hari raya aidilfitri diucapkan. Alhamdulillah setelah sebulan berpuasa kita semua dah sambut hari raya. Hari kemenangan dan kejayaan atas amalan dan ibadat puasa yang telah kita kerjakan selama sebulan. Harapan saya, semoga amalan puasa kita semua diterima Allah SWT.
Cari Duit Tambahan Selepas Raya, Jobdirumah,
Cari Duit Tambahan Selepas Raya
Rasanya masa raya hari tu banyak juga bajet duit yang keluar. Tak kiralah duit gaji mahupun duit simpanan. Perbelanjaan setahun sekali secara besar-besaran rasanya pada musim rayalah agaknya? Nak beli baju untuk diri dan keluarga, kelengkapan rumah, kuih raya, biskut raya, duit raya, kos balik kampung dan macam-macam raya lagi yang dibelanjakan pada musim perayaan tersebut.

Bila dah keluar banyak-banyak macam tu. Ada baiknya 'cari balik' duit tersebut. Duit ni dah macam keperluan hidup. Nak beli itu ini semua perlu duit sekarang ni. Jika anda dari golongan dan keluarga jutawan tak apalah. Duit tak habis nak makan kata orang. Tapi jika dari golongan biasa-biasa dan kebanyakkan sahaja, ada baiknya anda berusaha balik nak tambah pendapatan. Tak ada nanti jadi tidak berduit selepas raya. Tak pun jadi pokai selepas raya.

Cari Duit Tambahan Selepas Raya
Bagi yang rajin berusaha, insyallah perkara ni tak jadi masalah. Bila ada usaha insyallah Allah SWT akan buka jalan kepada kita semua. Bagi yang nak cari duit tambahan selepas raya ni. Saya galakkan anda buat kerja dalam Portal Jobdirumah. Melalui portal jobdirumah ni membolehkan anda buat kerja secara part time dari rumah, ianya boleh dilakukan bila-bila masa mengikut waktu yang anda ada.

Ramai dikalangan suri rumah, pelajar mahupun pekerja pejabat yang buat kerja dalam portal jobdirumah ini. Bagi yang nak cari duit tambahan selepas raya melalui jobdirumah ni saya akan ceritakan serba ringkas di sini. Kepada yang berminat boleh cuba dan dapatkan hasilnya yang cukup memuaskan.

Cara-caranya mudah aje:-
1) Daftarkan diri anda di sini-->> Daftar Jobdirumah (klik sini)

2) Pihak jobdirumah akan bagi panduan bertulis dan video panduan jobdirumah kepada anda. Baca dan lihat panduan tersebut sampai faham.

3) Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email kekosongan jawatan ke email pendaftaran anda tadi. Pilih kerja yang anda tahu buat dan mohon kerja tersebut. Ini adalah contoh kerja jobdirumah.

4) Bila dapat kerja, buat dengan sebaiknya. Jika kerja anda bagus. Tak mustahil pihak majikan akan cari anda lagi untuk kerja seterusnya.

5) Dah siap kerja, hantar kerja tersebut dan anda akan diberikan bayaran.

Ulang langkah 3-5 untuk kerja seterusnya.

Nasihat bagi yang baru nak cuba:
1) Baca panduan yang pihak jobdirumah bagi sampai faham. Jika boleh baca 2 kali atau lebih. Ikut panduan tersebut insyallah anda boleh dapat hasil.
2) Mulakan kerja yang mudah terlebih dahulu. Bagi anda faham dengan cara kerja dalam jobdirumah ni.
3) Bila dah mahir, boleh buat kerja yang susah, atau boleh buat banyak kerja dalam satu masa.

Apa yang penting. Jangan mudah putus asa. Cuba dan usaha, Tak ada benda dalam dunia kita boleh dapat macam tu aje. Tapi dengan usaha dan belajar, insyallah semua kerja dan tugasan dalam Portal Jobdirumah ni anda boleh buat.

Seronok buat kerja dalam jobdirumah ni. Boleh menambahkan pendapatan yang ada. Lagi banyak buat kerja, insyallah lagi bertambah hasilnya.

Bagi yang berminat nak buat kerja dalam ni. Anda boleh daftar dan dapatkan Panduan Jobdirumah (klik sini)

Jom tambah duit raya. Selamat buat kerja!

8 comments:

  1. kena cuba sebab penduan dah ada. terbaiklahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu umi. Ramai yang dapat hasil dari buat kerja dalam jobdirumah ni. Boleh cuba juga, insyallah boleh tambah pendapatan.

      Delete
  2. untunglah kalau dapat duit tambahaan selepas raya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi yang nak dapat hasil dengan jobdirumah ni boleh cuba buat kerja dalam ni. Banyak peluang kerja part time yang menarik ada dalam jobdirumah sekarang. Boleh cuba bagi yang berminat nak tambah pendapatan.

      Delete
  3. bagus ni, selalu orang tak terfikir pun nak tambah duit lps raya sebab sibuk beraya sebulan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambil beraya cari duit tambahan buat bekal lepas raya. Boleh cuba akak.

      Delete
  4. sy pun cari jg duit tambahan tp dgn menjual ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba mana-mana cara yang rasa berkesan. Saya suka buat jobdirumah sebab boleh dibuat dari rumah atau bila ada masa terluang.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...