Tuesday, August 9, 2016

Tambah Pendapatan Dengan Kerja Menaip Dari Rumah

Tambah Pendapatan Dengan Kerja Menaip Dari Rumah.Yea,dengan menaip pun orang boleh buat duit ker sekarang ni. Rasanya sejak dulu lagi ada kerja jurutaip di pejabat-pejabat. Tapi oleh kerana kerja ni agak mudah nak buat. Jadi ada sesetengah syarikat yang tawarkan kerja ni kepada orang luar sebagai kakitangan tidak tetap mereka.
Macam mana tu?

Tambah Pendapatan Dengan Kerja Menaip Dari Rumah, Jobdirumah,
Tambah Pendapatan Dengan Kerja Menaip Dari Rumah
Dalam keadaan ekonomi yang tak menentu sekarang ni. Ada syarikat yang "gajikan" tugas jurutaip ni kepada orang luar dari syarikat mereka. Mereka tak perlu bayar gaji bulanan kepada pekerja ni. Ada kerja, mereka bagi kepada orang luar. Dah siap kerja mereka bayar atas kerja yang orang tu buat. Tidak terikat dengan mereka.

Bagi anda yang rasa boleh buat kerja macam ni. Ini adalah peluang anda nak tambah pendapatan. Mohon kerja yang macam ni, dengan kemahiran menaip yang anda ada. Tak mustahil untuk anda dapat kerja macam ni. Boleh buat kerja menaip ni secara part time aje.

Bila nak buat kerja macam ni, biasanya pihak syarikat tersebut akan bagi draf, isi-isi penting atau point-point yang perlu anda taip dan ulas dalam kerja yang anda buat tersebut. Mereka akan hadkan jumlah patah perkataan dan beberapa perkara lagi yang perlu mengikut kehendak majikan tersebut.

Dah siap kerja, hantar dan mereka puas hati. Mereka akan bagi bayaran mengikut persetujuan yang telah dibuat semasa proses perjanjian kerja dan bayaran antara anda dan pihak majikan.

Jika kerja anda bagus, tak mustahil mereka akan bagi lagi kerja taip menaip kepada anda untuk tugasan akan datang. Mudah bukan?

Jika anda berminat nak buat kerja macam ni. Daftarkan diri anda dan dapatkan panduan untuk kerja-kerja ini. Semua panduan bertulis dan video tutorial tentang perkara ni ada terdapat di dalam Panduan Jobdirumah (klik sini).

Bagi yang berminat nak buat kerja dan tambah pendapatan dengan kerja menaip dari rumah ini. Saya galakkan anda sertai jobdirumah ni. Ramai dikalangan suri rumah, pekerja pejabat dan pelajar yang buat kerja ni dan mereka beroleh hasil yang banyak dari tawaran kerja yang terdapat dalam portal jobdirumah.

Nak tambah pendapatan dari rumah. Jom buat kerja dalam Portal Jobdirumah (klik sini)

Selamat maju jaya!

12 comments:

  1. Boleh promote pada kawan ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh-boleh. Boleh share kepada kawan-kawan yang ada minat nak tambah pendapatan.

      Delete
  2. Jgn dah daftar tapi kerja tak buat-buat pulak ye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena buat. Jika tak buat rugilah. Peluang nak buat kerja dari rumah yang mudah macam ni rugi dibiarkan. Boleh cuba akak.

      Delete
  3. dah register tapi belum lagi dapat kerjanya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah nanti akan ada rezeki yang menyusul. Usaha tangga kejayaan. Semoga berjaya akak.

      Delete
  4. nak try jugak la...huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cubalah buat jobdirumah. Insyallah boleh menambahkan pendapatan. Ramai yang dah berjaya.

      Delete
  5. Sya dh lupa password..mcm mana nak retrieve?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lupa password. Boleh dapatkan balik dengan klik "Forgot Password" kat page nak login tersebut. Nanti pihak jobdirumah akan hantar password kat email pendaftaran nkzara semula.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...