Thursday, October 27, 2016

Jobdirumah.com VS Task.My

Jobdirumah.com VS Task.My. Macam tajuk nak lawan bola pula kali ni. Sebenarnya Jobdirumah.com dan Task.my ni adalah benda yang sama. Namum begitu, kedua-dua portal ini ada banyak juga beza. Kira macam sama tapi tak sama. Berbeza tapi sama.
Jobdirumah.com VS Task.My, Jobdirumah
Jobdirumah.com VS Task.My
Boleh faham ker? Ker ada pening-pening juga. Oklah, saya cerita sikit-sikit apa yang saya tahu.

Jobdirumah.com Sama Dengan Task.my
Bagi yang belum tahu lagi. Jobdirumah versi sebelum ini dah dibuat penambahbaikan ke versi baru. Iaitu dari Jobdirumah versi 2.0.15 kepada Jobdirumah versi 3.0. Bagi yang dah pernah daftar dan telah menjadi ahli jobdirumah versi yang sebelum ni. Tak ada masalah. Anda boleh masuk dan dapatkan Jobdirumah versi 3.0 secara PERCUMA.

Bagi yang belum daftar dan nak join buat kerja dari rumah dalam jobdirumah. Anda boleh daftar dan menjadi ahli jobdirumah di sini --->> Daftar Jobdirumah Versi 3 (klik sini)

Bagi yang tak berapa tahu tentang versi upgrade ianya bagini. Jika sebelum ini nak dapatkan kerja dalam Portal Jobdirumah. Anda masuk dalam Portal Jobdirumah versi lama kan? Jobdirumah Versi 2.0.15 dan kebawah. Tapi bagi Jobdirumah versi 3. Setelah anda daftar, anda akan di bawa ke Portal Jobdirumah yang terbaru. Iaitu Portal Task.my.

Portal Task.my sama seperti dengan jobdirumah sebelum ini. Cuma versi sekarang pihak Kliks Solution iaitu pemilik kepada portal kerja Jobdirumah nak pasarkan peluang kerja online tersebut ke  pasaran yang lebih luas lagi. Jadi mereka telah buat dan namakan portal ni sebagai Portal Task.my.

Bila masuk ke dalam Portal Jobdirumah versi 3. Anda akan masuk di Portal Task.my. Nama tersebut lebih 'International' jika nak bandingkan dengan nama Jobdirumah. Orang bukan Malaysia tak tahu apa itu Jobdirumah. Rumah? Tapi jika nama dia bunyi macam english, task.my pertama kali mereka baca perkataan tersebut dah boleh faham. Betul tak?

Ianya lebih kepada proses penjenamaan dan memudahkan pihak jobdirumah nak menguruskan sistem kerja online ini secara berpusat. Boleh faham kan?

Banyak Perubahan Dalam Jobdirumah Versi 3?
Seperti yang saya cerita sebelum ni. Ada banya benda yang menarik dalam Jobdirumah Versi 3 ini. Boleh baca dalam entri sebelum ini.

Cuma saya nak bagitahu lagi. Bagi anda yang buat kerja dengan Jobdirumah versi 3 ini. Peluang untuk anda dapat kerja jadi lagi mudah. Yea,lagi mudah.

Jika sebelum ini. Bila anda nak apply kerja, anda kena bersaing dengan ramai pesaing. Mungkin 10 ke 20 pesaing atau lebih lagi yang mohon atas kerja yang sama. Tapi bagi Jobdirumah Versi 3 ini.
Pihak jobdirumah dah hadkan hanya untuk 5 orang sahaja yang boleh MOHON untuk satu-satu kerja. Bila anda terima email seperti gambar di bawah tu. Cepat-cepat 'mohon' kerja tu yea.

Email Jemputan Jobdirumah Versi 3
Peluang anda nak dapat kerja tersebut dah 20% dalam tangan. Jika info yang anda masukkan dalam profile diri anda bagus, harga cantik, menarik hati pihak majikan bila mereka baca tentang info anda, jadi peluang nak dapat kerja tersebut jadi lagi mudah.

Jadi nak dapat peluang kerja yang mudah dan banyak dalam Portal Jobdirumah Versi 3, Saya galakkan anda 'hebatkan' profil anda dalam maklumat diri. Bila profil diri anda bagus. Ini akan menarik dan memberi peluang yang besar untuk pihak majikan ambil anda buat kerja tersebut.

Peluang nak dapat kerja sekarang dalam jobdirumah dah jadi semakin banyak. Tak kiralah dari dalam Malaysia  atau dari luar Malaysia. Bagi memudahkan anda menerima bayaran setelah kerja selesai, majikan dalam negara anda boleh guna online banking seperti Maybank2u, Cimbclick, MyBsn dan macam-macam lagi, manakala untuk memudahkan anda terima bayaran dari majikan luar negara boleh guna paypal.

Bagi yang nak tambah pendapatan sama ada untuk diri mahupun keluarga. Saya galakkan anda buat kerja dalam Portal Jobdirumah ini. Tak ada siapa yang boleh bantu diri kita, melainkan diri sendiri yang kena berusaha. Peluang dah ada depan mata, bergantung kepada anda. Nak buat atau nak biarkan hanya orang lain yang menikmati peluang buat duit dari rumah ini.

Bagi yang nak sertai Jobdirumah. Anda boleh daftar sempena tawaran promosi Jobdirumah versi tiga yang masih lagi berjalan. Dah join jangan lupa baca dan buat seperti pihak jobdirumah sarankan.

Berminat buat duit dari rumah dengan Portal Jobdirumah? Daftarlah dengan penuh kasih sayang di sini--->> Daftar Jobdirumah Versi 3 (klik sini)

Selamat menjana wang dari rumah. Jom buat kerja.
P/S: Pendaftaran bekerja dari Portal Jobdirumah masih dalam tempoh promosi. Jadi rebutlah peluang ini sebelum harga promosinya tamat. Selamat menambah pendapatan.

2 comments:

  1. tengah harga promosi ni patut grab..dah habis promo naik pada harga asal balik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Ramai yang join buat jobdirumah sekarang. Boleh daftar cepat bagi yang nak merasa buat duit secara online. Dapat tambah pendapatan sikit-sikit zaman gawat memang berbaloi.Jom buat kerja.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...