Wednesday, January 18, 2017

Jobdirumah Review

Jobdirumah Review. Semalam Mike tanya saya pasai jobdirumah. Dia minta saya buat review pasai jobdirumah. Saya pun fikir lah. Nak buat jobdirumah review apa yea.
Jobdirumah Review. jobdirumah,
Jobdirumah Review
Fikir-fikir saya boleh bagi beberapa point pasai jobdirumah review ini. Mana yang berkenan boleh baca dan hadam.

Bagi yang tak tahu lagi pasai jobdirumah. Saya cerita serba ringkas kat sini. 11 point saya buat jobdirumah review.

1) Jobdirumah ini portal buat kerja dari rumah secara online. Tak semestinya di rumah aje, di pejabat, di kampung atau semasa tengah bercuti ker. Jika nak buat duit dan rajin buat kerja. Anda boleh buat kerja secara online dari portal jobdirumah ini.

2) Portal ni dibangunkan dan dikawal selia oleh anak tempatan negara kita. Dia pun buat benda ni dari rumah juga. Pejabat rasmi dia di Pandan Indah Kuala Lumpur. Nama syarikat dia Kliks Solution (SSM: 001762546A). Tak ada tipu, siap bagi no SSM tu.

3) Portal ni tak sediakan kerja kosong, ia cuma orang tengah kepada majikan yang nak cari pekerja secara online di seluruh dunia, dan kepada pekerja(anda) yang nak buat kerja secara online.

4) Sebagai orang tengah, pihak jobdirumah sediakan kemudahan server,email,panduan bertulis, panduan video kepada mereka yang berminat nak buat kerja secara online. Nak dapatkan semua tu kena daftar jadi ahli Jobdirumah. Boleh daftar disini-->> Daftar Jobdirumah (klik sini)

5) Setelah daftar, anda akan dapat semua tu, pendaftaran hanya sekali seumur hidup sahaja. Sedikit bayaran dikenakan semasa pendaftaran.

6) Setelah daftar, anda akan diberikan kemudahan untuk masuk ke portal jobdirumah. Cari kerja kat situ, mohon kerja yang sesuai dengan kebolehan anda 24jam sehari/ 7 hari seminggu. 24/7.

7) Dah dapat kerja, buat kerja dengan sebaiknya. Semua urusan perbincangan harga atas kerja yang anda buat dan bayaran yang anda terima. Pihak jobdirumah tak akan ambil walau satu sen pun. Hasil dari upah tersebut 100% milik anda.

8) Anda boleh mohon seberapa banyak kerja yang anda nak buat. Cuma nasihat saya. Buat kerja, ikut kemampuan diri sendiri.

9) Jika anda ada kerja tetap. Boleh buat kerja waktu lapang, waktu malam atau pada hari minggu aje. Jika anda tak ada kerja tetap. Boleh buat kerja dan mohonlah kerja seberapa banyak yang anda mahu.Asalkan kerja yang anda buat siap.

10) Bayaran untuk setiap kerja bergantung kepada majikan. Jika majikan luar Malaysia, mereka biasanya akan bayar anda melalui paypal. Jika majikan dalam Malaysia, boleh guna mana-mana bank secara online banking atau melalui kiriman pos atau melalui kiriman cek. Biasa guna online banking aje mudah.Dapat bayaran dalam USD memang best. Berganda-ganda.

11) Hasil dari kerja dalam Portal Jobdirumah ni anda boleh buat apa sahaja. Terpulang pada diri sendiri. Boleh guna buat bayar hutang PTPTN, buat melancong, buat bayar bulanan kereta, rumah, buat shopping online atau belanja insan-insan yang ada sayang. Bagi pelajar boleh  jadikan hasil jobdirumah ini untuk tampung kos belajar anda.

Oklah, rasanya cukuplah 11 point saya buat jobdirumah review ini. Bagi yang minat, baca 2-3 point pun dah cukup jika mereka ada kemahuan untuk menambahkan pendapatan mereka.

Bagi yang tak ada minat, nak buat duit dengan jobdirumah ini. Tak perlu buat apa-apa. Bagi peluang kat yang minat aje yea.

Kepada yang minat, Jom buat kerja, daftar di sini--->> Jobdirumah 2017 (klik sini)

p/s: Dapat hasil nanti. Belanja saya juga yea. Gurau aje la.

14 comments:

  1. lagi tggi (nilai) USD lg byk masyuk yaaaa tahniahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Dapat hasil dalam USD memang seronok bila tukar ke mata wang kita. Boleh cuba buat jobdirumah anies jika nak tambah pendapatan.

      Delete
  2. Yg tak bestnya, sebelum nak dpt kerja dari rumah ni nak kena register bagai tu yg kadang kadang semangat pun jadi terencat huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Register tu untuk memudahkan pihak majikan nak buat bayaran kepada kita akak. Memang prosidur dia macam tu. Nak tak nak kena ikut. Sekali daftar aje. Ikut tempat juga.

      Delete
  3. dah register dulu pastu now takleh login pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea ker. Boleh hubungi pihak jobdirumah jika macam tu.

      Delete
  4. jdr dah takde affiliate mcm dulu.. yg terpilih je dpt.. hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika nak buat kerja dalam jobdirumah. Semua orang boleh memohon. Tak ada terpilih-pilih. Daftar jadi ahli insyallah nanti terpilih.

      Delete
  5. Saya dah try..ok jugak... Dapat menambah pendapatan harian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah macam tu. Boleh buat selalu untuk tambah pendapatan. bagi yang belum cuba. Boleh join jobdirumah yea.

      Delete
  6. wow, menarik ni
    apa aje skop pekerjaan dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada macam-macam. Semuanya boleh dibuat dari rumah. Cubalah jika nak tambah pendapatan Yana.

      Delete
  7. guna telefon xboleh kan mesti pakai laptop or komputer kee??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan telefon setakat nak daftar tu bolehlah. Tapi bila nak buat kerja dalam jobdirumah, sebaiknya ada laptop atau komputer. Senang nak buat kerja.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...