Friday, July 29, 2016

Komisen Bukan Yang Akhir Selepas Raya

Komisen Bukan Yang Akhir Selepas Raya. Bulan ni dan bulan lepas hasil dari jobdirumah alhamdulillah. Boleh buat duit raya. Walaupun tak banyak. Dapat hasil jadilah. Lepas buat bayar hutang PTPTN dan bayar apa-apa yang perlu dah ok dah bagi saya.
Komisen Bukan Yang Akhir Selepas Raya, Komisen Jobdirumah,
Komisen Bukan Yang Akhir Selepas Raya
Ingatkan dapat komisen jobdirumah sebelum ni dah habis dah. Rupanya lagi hujung bulan lagi banyak boleh dapat. Hasil usaha dan rajin buat kerja dengan jobdirumah ni setakat ni tidak menghampakan. Bagi yang dah cuba buat kerja dalam jobdirumah ni. Saya ucapkan syabas. Anda memang layak dapat hasil bila buat kerja.

Bagi yang rasa nak dapat hasil dengan buat kerja dari Jobdirumah ni. Saya rasa anda kena ambil peluang yang ada ni. Insyallah dengan buat kerja secara sambilan tanpa modal dari jobdirumah ni memang berbaloi. Buat kerja dari rumah, siap buat kerja 'majikan' akan masukkan duit dalam akaun bank anda.

Setakat ni tak ada lagi isu tipu mahupun menipu dengan jobdirumah ni. Ramai yang takut kena tipu dengan jobdirumah ni. Tapi itu mula-mula aje. Masa baru daftar memang rasa down sebab susah sikit nak dapat kerja. Tapi bila baca panduan jobdirumah yang mereka sediakan berkali-kali. Cuba ikut nasihat dan tips yang diberi, sikit-sikit akan terbuka jalan macam mana nak buat duit dari jobdirumah ni. Bila dah dapat satu dapat dua dan seterusnya akan dapat aje.

Apa yang penting bila buat kerja dalam ni, anda kena rajin belajar. Langkah permulaan buat kerja yang mudah dulu. Dah boleh hasil dari kerja-kerja yang mudah, cuba buat kerja yang pertengahan susahnya pula. Kerja-kerja macam ni banyak. Buat kerja insyallah akan ada hasilnya. Sekarang ni susah nak dapat duit jatuh bergolek depan mata melainkan anda berusaha buat kerja.

Ramai rakan-rakan saya yang berjaya buat kerja dalam ni. Jika anda nak dapat hasil, kena rajin buat kerja, belajar dan cuba asah skill yang ada. Jangan harapkan dengan kemahiran yang ada aje. Sebab kadang-kadang majikan nak tengok juga skill yang lain sebelum mereka bagi kerja yang lumayan untuk dibuat. Jadi tak salah, belajar dan asah skill yang ada. Bila dah dapat tawan hati majikan yang baik. Insyallah mudah nak dapat untuk kerja-kerja yang seterusnya.

Jobdirumah ni banyak dimanfaatkan oleh pelajar bagi menambah income sewaktu mereka belajar. Tak perlu nak bergantung harap sangat dengan duit PTPTN dan duit dari ibu bapa. Golongan pekerja pejabat dan suri rumah juga ramai yang  buat kerja dalam jobdirumah. Memang berhasil jika rajin buat kerja part time macam ni.

Berminat nak menambahkan pendapatan secara online. Boleh dapatkan Panduan Jobdirumah (klik sini)

Jom buat kerja!

2 comments:

  1. siapa berusaha pasti berjaya..syabas!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.Terima kasih anies. Boleh cuba juga jobdirumah jika nak tambah pendapatan.

      Delete

Komen Dengan Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...